Kapalina Kramp K11 (-37 °C) je hotová směs na bázi etylenglykolu a díky tomu poskytuje ochranu proti zamrznutí až do -37 °C. Základem kapaliny je nemrznoucí směs Kramp K11 a neobsahuje aminy, dusitany a fosfáty. Nabízí vynikající ochranu proti zamrznutí a korozi všech kovových a hliníkových dílů chladicího systému.
Specifikace: AS 2108-2004; ASTM D1384; ASTM D2809 ASTM D3306; ASTM D4340; VW TL 774 typ C (CL 11 MB 325.0); SAE J 1034; MAN 324 NF JIS K 2234; AFNOR NF R15-601; ÖNORM V 5123 PN-C-40007; GME L 1301; BS 6580
IAT370020KR
Kapalina Kramp K11 (-37 °C) je hotová směs na bázi etylenglykolu a díky tomu poskytuje ochranu proti zamrznutí až do -37 °C. Základem kapaliny je nemrznoucí směs Kramp K11 a neobsahuje aminy, dusitany a fosfáty. Nabízí vynikající ochranu proti zamrznutí a korozi všech kovových a hliníkových dílů chladicího systému.
Poměr míchání nemrznoucí směsi: • 1/2 protimrazová ochrana: 1/2 vody -37 °C • 2/5 protimrazová ochrana: 3/5 vody -27 °C • 1/3 protimrazová ochrana: 2/3 vody -20 °C
Běžná cena1 781,52 KčCena1 222,00 Kč1 222,03 Kč Bez DPH
Nemrznoucí kapalina do chladiče GRANIT je koncentrát a před použitím v chladicím systému musí být naředěn čistou vodou.
Používá se v chladicích vodních systémech spalovacích motorů a v solárních a horkých vodních systémech za předpokladu, že použité materiály jsou odolné vůči výrobkům na bázi ethylenglykolu podle pokynů výrobce. Zabraňuje poškození mrazem a korozí v okruzích chladicí vody spalovacích motorů a kavitaci na segmentech čerpadla. Anorganické a organické inhibitory jsou odpovědné za ochranu proti korozi v chladicím systému. Při výměně vyprázdněte a vypláchněte chladicí systémy, topné systémy a expanzní nádrže. Provozní doba 2 roky by neměla být překročena, proto je třeba dodržovat intervaly výměny u výrobců vozidel nebo jednotek. Pokyny pro použití:
Výkon: Vysoce účinný čisticí koncentrát pro benzinové a naftové motory. Účinné oddělení a rozptýlení všech odstranitelných usazenin nečistot a kalů. Zabraňuje rychlé kontaminaci čerstvého oleje. Oblast použití: Pro řešení problémů při opožděné výměně oleje. Pokud existuje podezření na černý kal, hydraulické chrastění a ztráta komprese v oblasti pístních kroužků. Použití: Před výměnou oleje přidejte obsah do horkého motorového oleje. Musí být zachována minimální hladina oleje. Nechte motor běžet několik minut; pro max. účinek po dobu 10 minut. Poté okamžitě vyměňte olej a filtr. Dávkování přibližně 10:1, 950 ml postačuje na přibližně 10 litrů motorového oleje.